8 daga sia sist eg skreiv her :)

Den siste veka har da vært sjuk lillegut i hus. Formen har vært variert og eg har tatt fram adventstakane og no er lysa ute komt på plass.

Ute foran huset 🙂

Denna veka har eg prioritert lillegut sidan han har vært sjuk og eg har lært meg å ta da med ro mens han sover. Har eller fortsett med julegaver. Eg kan ikkje legge ut bilder av da før etter jul. Men da er personleg og kjekt å driva med. Da tar ikkje så masse krefter og eg får klarna hovet mitt 
 

Fredag var da skikkeleg surt og vind ute og da merka eg på kroppen. Da syns eg ikkje var nOle kjekt elde godt, men eg klarte meg bra fordi eg tok da med ro og nytta dagen med lillegut mens gubben va på jobb. I dag har eg baka bollar te oss. Blir nok sikkert meir før jul kanskje, men er godt å ha litt bollar i frysen når du føler du klara å laga da. 🙂

I morgen er da kontroll på lillegut i Førde og so er da heim igjen for meg og lillegut mens gubben reise vidare på kurs. Me ska væra aleina te onsdags kvelden, men da blir bhg på lillegut og eg skal vaska og julepynten huset 🙂 Elska jul og gleda meg te å pynta og spela musikk mens han er i bhg. So ska me kanskje laga kakemenn på onsdag. Eg skal heller prøva å oppdatera litt meir vekene som kjem.

Ynskjer alle saman ei strålande veka og ta vare på kvarandre 🙂 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg