2 november og ingen snø

I dag er me allerede komt te 2 november og da er ikkje komt snø enda. Ja, eg er veldig glad i snø når dan får ligga i ro og kroppen min tåler bedre temperaturforandringar 🙂 Men eg fyrer i ovn og kosar meg me serier på tv mens eg ete frukost 😉

I tillegg er eg på 2 dag aleina heima me lillegut og eg syns da går fint, men merka eg treng å porsjoner energien min til ettermiddagen. Sjøl om han er verdens snillaste so krev han masse av meg sjøl om da ikkje syns. Men husarbeid og litt støvsuging trengs når ein har ein liten gut og kjæledyr. Driver også med julegaver som eg syns er skikkeleg moro. Tar tid, men eg kan stoppa viss kroppen streika 🙂 

Gleda meg so te advent og kan pynta huset 😉

Fint me lilla gardiner 😉

Ynskjer dikka ein strålande dag og hugs å ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg