17 daga ut i januar 2022 :-)

Dagens utsikt fra stoveglaset 😉

Da er mandag og vinden har herja godt i natt. Da er 3 natta på 5-6 daga som da ha vært vind. Forrige veka var ekstremværet “Gyda” her og herja og tok tak i veggane så me trudde nesten at me skulle mista vegg elde tak. Da ha vært værforandring og da likar ikkje kroppen min. Eg veit ikkje ka eg kan gjera for å bedra da, men denna veka begynna eg endeleg med treningskontakten igjen og me ska finna ut korleis me ska få meg i bedre form og få styrka musklane mine. Nett no er dei heilt tomme og da e ingen andre enn meg sjøl eg kan skylda på. No skal eg gjera noke for å endra da. 
 

Bilder fra ein tur eg hadde forrige mandag me ei kjekke dama som eg går tur med 1-2 ganger i mnd 🙂

Me hadde og fin utsikt fra stoveglaset fredag 🙂 Heldige me er so har so fine dyr ved vatnet om vinteren 🙂

Flotte svanar med unger 🙂 <3

No fyrer eg i ovn og kosa meg med iskaffe 🙂

Heimalaga iskaffe 🙂

Ha ein fin mandag vidare og ta vare på kvarandre. Hugs på ka du seie og korleis kanskje folk kan reagera på da. 🙂 bedre med god stemning enn dårleg stemning 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg