Vært på legevakten…. Røntgen i måro :)

God kveld, kjære lesara 🙂

Smertefullt 🙁

Da vart nok ein liten, men kjapp tur på legevakta. Der fekk eg besøk om å reisa på røntgen i måro og ikkje belasta foten. No ligge eg me foten høgt i senga og venta på at smertestillande skal begynna å fungera…. Da har vært noken smertefulle tima ette hendelsen og eg håpa eg får eit svar i måro på ka som er gale eller om da er ein forstuing. No skal eg bestilla meg nye bamsa til smykket mitt. Eg klarte i tillegg te å skada meg å mista 2 bamsa som betydde mykje for meg. Takk og lov at dei kosta lite i forhold te andre bamsar 🙂

Smertefull fot 🙁

Ynskjer dikka ei god natt 🙂 ta vare på kvarandre 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg