Ut av kroppen opplevelse 😔

Ja, no er me på Leikanger hotell og kosa oss. I dag når eg møtte gode kjennsfolk igjen so fekk er sånn it av deg sjøl opplevelse. Eg følte meg ikkje tilpass og tok ei stund på rommet før eg gjekk ned til gjengen, men føler egentleg bare for å gøyme meg under dyna på rommet eller reise heim og kobla heilt av.
Fin utsikt fra rommet og folk kosa seg. Min kjære skal ha framføring i måro og eg grua meg for han skyld. Eg bare håpa da blir bedre for neste veka er travel og i måro håper eg dagen er bedre. Ha ei god natt og ta vare på kvarandre ☺️🫶🏻🍂🍁🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg