Trigga angsten min for pipebrann!

I dag er da meir vind enn i går og kroppen lika da ikkje. Ikkje angsten min helde pga eg hata å fyra når da er vind, men eg sitter ikkje å fryser når da er da værste eg kan gjera med tanke på smertene mine 🙁 Eg er heldig som har foreldrene mine som nabo’ar og eg kan ringa dei viss da er for gale, men heldigvis kjem min kjære heim i kveld, seint 🙂 <3

Fyrer i ovn 😉

So no ska eg kosa meg med frukost og film før eg skal ordna med resten av pynten 😉 I dag er da berre 30 daga igjen te julafta og so eg gleda meg ;o)

Fine nissar 🙂 <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg