Torsdag og snart fysio 🤩

God morgen, bloggen 😊

No er da tid for litt serie på senga før eg står opp og starta dagen. Eg har aldri vært glad i frukost for tidleg lenger og treng litt tid før eg vakna. Blir godt med ein behandling i dag og so skal eg plukka solbær hos foreldra mine. Gleda meg litt. Og so har eg planer om å plukke tips med mamma og lage ripsgele. Eg berre håpar at da ikkje gjere forkjølelsen verre for eg er møkk lei.

Ingen tåkedis på bakken i dag heldigvis. Da blir da enklare når eg skal plukke sia. Er ikkje lika blaut. Håpar bare eg ikkje blir alt for stiv i kroppen.

I natt hadde vi og selskap i senga av lillegut som hadde hosteanfall. Han er fortsatt plaga etter forkjølelsen som ikkje ve sleppa 😔 me får håpa da blir bedre 🤞

Ynskjer dere ein fin torsdag 🍂🍁🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg