Torsdag og eg er stressa…..

God dag, alle saman 🙂

No sitter eg å ete lunsj før neste avtale. I dag får eg ikkje gjort mykje mellom avtalane mine. Sidan me har ein 40-åring på mandag so er da mykje som ska væra i orden før da. Sidan corona’en satt meg ut i 4 daga so vart ting utsatt og eg håpar eg blir ferdig te søndag. Da har me første feiring 🙂

Eg har igjen ein del å male og da er stressande, men da eg ikkje rekker tar eg etter 17 mai. Er aleina heima me lillegut og i dag vil han i fjøsen og da skal han få lov til. Siden besten treng hjelp og lillegut er glad i å hjelpa pluss blitt ivrig til å køyre traktor så får me ut. Kanskje eg kan få ordna med noken planter og 🙂

Andefar på leit etter andemor 🙂

Eg må nok mala litt etter lillegut er i seng sånn at eg kan få satt på plass ting. Skal feste dørene igjen på skapet for dei skal i samme farge som veggen. Alt eg får gjort er bra 🙂

Fargen på muren vart nydeleg og mykje finare 😉

No skal eg ete opp og so ordne litt før avtale. Godt å slappe av litt etter timen hos fysio. Er så glad for å ha fått igjen fysioen eg har hatt sia Lærdal og han er dyktig og snill. Ynskjer dere alle ein fin torsdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg