Stille og roleg dag gjorde godt :)

God kveld, kjære lesara 🙂

Røyskatt som var langt vekke og nysgjerrig 😉

Detta er første innlegget mitt i dag. I dag har da vært ein stille og roleg dag. Eg sov lenge og når rg va nesten ferdig me frukosten so kom go’guten heim igjen 🙂 han hadde sove godt me besta og kosa seg. Han kom tidleg heim i dag sidan me var invitert ned te svigerinna mi på vafler. 

Bygda vår <3

Før me gjekk ned te dei so gjekk me oss ein tur sånn at lillegut fekk sova og eg fekk turen min. No har eg gått kvar dag i påsken når lillegut sku sova og da har gjort godt for oss begge 🙂 I dag fekk me med oss gubben og på tur og da va stas 😉 Me kosa oss ettepå med kaffi og vafler og da vart leik og moro med besten før me reiste heim. Lillegut og søskenbarna leika fint ilag 🙂

Me reiste heim igjen for å ete middag og gubben fekk inn 1 palle med ved før han og guten bada/dusja. Leggingen gjekk so som so, så da måtte ho mor inn til slutt å be han sova. Litt vanskeleg enda med soving, men da kjem seg etter kvart som me finner rutinen og at han ikkje trassa 🙂 Eg såg Rosenborg spela uavgjort mot Sarpsborg og so vart da luksusfellen på oss etter go’guten va sovna. No er da litt lesing og so natta 🙂

I måro er da møte og trening før heim og rydda vekk påska. Har vært smertefull, men veldig nydeleg påske 🙂 no håpa eg berre på at eg finner balansen på dagane mine framover 🙂 ingen dag er like og smertene flyttar seg ofta. Ha i allefall ei nydeleg veka vidare og ta vare på kvarandre 🙂

God natt <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg