Søndag og corona har herja godt me meg……

God kveld, kjære lesara 🙂 

Føle meg ikkje vel.

Sant da seiast eg fekk malt 2 strøk på 2 av veggene torsdag før eg var dårleg fredag. Hadde innmari sår hals torsdag og tok dobbel dose med C-vitamin, men hjalp ikkje. Eg fekk snap fra min mor om at ho hadde testa positivt for covid-19. So når gubben kom heim so kom han opp med ein test og eg testa positivt 🙁 Eg hadde mine mistankar fordi eg hadde forferdeleg hoveverk, intense smerter i kroppen og halsen vart ikkje bedre. Eg hadde tatt med meg noke drikka og masse drops opp på rommet for eg orka ikkje sitta oppe. Hadde med meg data’n opp og. Jada, har Netflix og andre streaming, men er ikkje alt dei har heller som eg likar å sjå. 

Brukte munnbind kvar gang lillegut kom inn 🙂 <3

Mange seie da er ikkje karantene lenger, men da er anbefalt. Og sidan eg fekk da so intenst so ville eg ikkje at lillegut og gubben sku få da. Hatt munnbind kvar gang dei har vært inne. Eg har og viktige avtala i måro, så eg er litt usikker på om eg bør ha dei eller om eg bør få dei utsatt. Sende mld til dei da gjelder i måro og høyre før avtalane. Ikkje lurt å reisa viss formen er ræva.

Har i allefall smak og luktesans. 🙂

Håpar de får ei fin natt og ei fin veka. Rart å tainka på at eg har ein 40-åring neste mandag. 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg