Savnet er stort enda 😔❤️

I dag har eg vært på kyrkjegarden og vatna hos besteforeldra mine og svigermor. Eg savnar mest besta og svigermor som gjekk vekk i 2015, rart å tainka på at da er 7 år sia allerede 😔

Svigermor fekk dessverre ikkje oppleva å bli bestemor og da stikker i hjerte mitt enda, men eg vel og tru at ho føler med på oss. Kanskje sitter ho ilag me bestao og ser ned på oss ❤️
Savna besta og veldig mykje 🌹køyrte ofte på ho til butikken og var ofte på besøk. Glede i å bu i huset ho budde er stor 🧡🧡

Flotte kyrkja vår ❤️

I går sovna eg i senga med lillegut og vakna ikkje før kl 23 og da var da rett inn på do og i seng. Skulle ete kveldsmat og skrive innlegg, men alt måtte utsettes te no. For før i dag har eg vært opptatt med avtaler til no. No er lillegut i traktor med besten og me sitter ute, men skulle vært under dyna og blitt bedre 🫶🏻🧡🌹





Nydelege blomstra me har heima 🫶🏻

Ha ein fin kveld og ta vare pao kvarandre 🍁🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg