Roleg start på kurset 😊

God kveld 🙃

No er dagen snart over og eg er klar for soving. Kurset eg er på har starta roleg og me er veldig fornøyd med først dagen 😊 Me er 5 damer som er på kurset denna veka og har blitt kjent med kvarandre 🌸

Da e skikkeleg bra for oss alle med roleg trening og undervisning første dag. Me trudde at me kanskje var heilt ferdig ette sånne daga 🙈 i måro blir da å fortsetta me trening og undervisning. Eg er glad for at eg takka ja og reiste opp hit. Skulle gjerne vært på Storefjell me gubben, men kan ta da igjen te neste år. Men no skal eg sove og so skal eg prøve å ha eit meir utfyllande innlegg i måro 👍🌸 God natt og sov godt 🫶🏻 Ta vare på kvarandre 🌸🌸

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg