Roleg morgen før bhg 🤩🍁🍂

God morgen bloggen 🍂

Grått i været i dag 🥺

Ja, no er me kommen i haustmånaden og da merkast på været. Da er kaldere i lufta og sauene er på veg ned fra fjellet. Nesten so dei har klokke innstilt på når dei skal heim. Eg og lillegut sitter og har ein roleg morgen før han skal i bhg og eg skal heim igjen og ordne siste rest i huset. Har igjen og pynta litt haustpynt rundt om i huset og vaska golv. Eg og lillegut er aleina heima sidan gubben er på skule. Me er stolte av han, men seigt han er vekke, syns lillegut 🙈

Me har no vært aleina sidan fredag og da har gått kjempebra. Me var på bading aleina me 2 laurdag og storkosa oss 🥰 Lillegut begynte med armeringa og var så flinke 🤗 når me kom heim fekk han væra med i traktoren som laga rundballene for besten. Sidan besten er fortsatt ute av drift pga brudd i hoftekula/lårhalsen så hjelper me no ekstra til. Og da merkast på kroppen, men på både god og dårleg måte.

Har nettopp hatt sauene te pappa inn på beite

I går fekk eg meg ein trimtur for å få sauer inn på beite vårt. Da var noken som gjekk utafor garden og noken innafor. Sidan dei skjønner at da snart er heim så vil dei ned igjen. Da var da godt når eg fekk 4 sauer og lama deiras med meg inn på beite 👍 Eg merkar godt at eg har gått ned ca 10kg sidan mai og føler meg bedre, men har igjen ein del enda med trening og styrke. Dar merka eg at eg svikta innimellom. Skulle no egentleg vært på jobb i går, men nakkesmerter og intens hovedverk stoppa meg sidan eg da er aleina med lillegut og. Men eg slapp ikkje unna sauene da 🤪

No skal me strax i bhg og so får han besøk av bestevenner ette bhg på pølser og muffins 🤩 eg og mora får skravle og kose oss mens dei leikar ilag. Gleda meg te at han kan få venner på besøk mens eg er aleina heima med han. Eg er so glad for at eg klara da bedre og bedre. Da gjekk dessverre utover jobben i går, men eg følte da var rett sidan eg merker da er kaldare og kroppen meir vond 👍

Nyklippet frøken 🥰

No skal eg få han klar og køyra i bhg 🤗 Ynskjer dere ein fin torsdag og ta vare på kvarandre 🍂🍁🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg