Regntung laurdag og kroppen er tung!!!!

Laurdag og eg sitter og kosar meg med iskaffe mens lillegut ligger ute i vogna si og sover godt. I helgane får han sova så lenge han treng da og i allefall no etter han har vært sjuk. Da hjelper godt for han og meg som merker været på kroppen og litt lite søvn i natt. Men eg skal ikkje sei da er pga eg er aleina me lillegut. Eg er dessverre blitt ein person so helst må gjera mest muleg når eg har tid til å slappa av. Mange kan kanskje ta meg som den late og giddalause dama, men ingen ser ka ein drive me ellers viss ein ikkje dokumentera da.

Regntung dag!!!

I dag har da ikkje blitt gjort mykje, men ein tur fekk eg, lillegut og Nikki før værste regnbygene. Og sidan ting har vært litt tunge og eg har følt meg langt nede, so føle eg meg bedre og gleda meg til veka me normale daga og kanskje eg får henta meg inn igjen enda meir. Eg har ein del eg skal gjera i tillegg til dagane med avtala og jobb. Eg håpa eg skal væra i orden med ein del før gutta begynna på ferie, men skal ha tid te å reisa på hytta og tur me gutta mine.

Slapp hund etter turen 😉

Å leva me usynlege sjukdommar er ikkje kult. Da å ha dårleg sjølbilde kan væra utfordrande for mange, og eg har hatt da tøft i da siste me da. Da er verken kjekt for meg sjøl eller gubben. Difor driv eg no mykje me å jobba me meg sjøl og korleis eg tenker. Ja, me gjekk på ein smell med snop handling i Sverige forrige helg, men da er vel egentleg lov å kosa seg. Men når ein sliter med vekt så er ikkje da noke positiv innvirkning, så håpa eg kan snu ein del i løpet av sommaren. Eg setter ingen dato eller heilt snopslutt, men bedre aktivitet og snop kun på laurdaga. Da blir bedre for heile familien og lillegut som blir påvirka til eldre han blir. 🙁

Formen er litt dritt i dag, men lillegut gjere dagen god <3

No skal eg sjekke om lillegut har da bra ute i vogna etter 2 tima søvn og om han ve vakna. Og når han har sovna i kveld so ska eg kosa meg med reker som gubben ikkje lika 🙂 Ha ein fin laurdag vidare og ta vare på kvarandre 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg