No er da natta 😴😴

God kveld 🌸

Denne helga har da bøtta ned over alt trur eg. Eg og lillegut har vært ein tur å besøkt min kjære som er på rehabilitering og vi har ligge på camping. Me har kosa oss, men da har og vært ein tøff tur. Hodet har vært ute å køyrt pga fibrotåke og rett og slett utslitt av køyring, inntrykk, vær og dårleg søvn. I tillegg så har lillegut vært litt vrang og da har mamma’n blitt litt oppgitt og lei seg, men når eg tenker meg om så kan eg skjønne kvifor og eg har ingen unnskyldning til reaksjonen min. Eg kan ikkje skylde på fibro eller andre ting enn meg sjøl. Me budde på ein flott camping som var heilt enkel, men da va nydeleg område og lillegut fekk sykla masse og huska. Han lo så godt alle gangene han huska med meg. Så me kosa oss og, men eg skjønner han reagere sidan pappa’n er ein anna plass og ikkje skal bli med heim. Men til slutt gjekk da bra og me er heima og han sover attmed meg. Turen heim sov han nesten heile vegen og me ha kosa oss heima med pizza, tv og kos.

Hauglandsenteret 🤩

No har vi nedtelling til pappa i huset kjem heim og i mellomtida skal vi gjera da beste ut av da. Finna på ting og lillegut skal væra med besten meir i slåtten og ihvertfall køyra traktor. Så han gleda seg til Hunderfossen om 11 daga. Gubben kjem heim dagen før vi reiser dit 🤪🙈

Men detta skal vi klara og eg skal få hodet mitt til å ikkje krisemaksimere og ha gode daga fram til vi reiser. Eg savna min bedre halvdel og håpar dessa 10 dagane går kjempefort 🥰 eg får trene rygg og prøve å være like aktiv som eg har vært siste 5 dagane 👍

Ynskjer dere ein nydeleg natt og sov godt 🌸 og ta vare på dei som trenger da 🤗 ein mld eller snap er  betyr nok masse i tunge stunder 🌹🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg