Kroppen er tom og hodet er tungt!!

I dag er kroppen tung og eg føle meg tom. Eg har eigentleg ingen grunn te da, men av og te er viktigt å lyta. Eg har vært på samtale og med bikkja te dyrlegen. No er da fyr i ovn og film på tv’n

I kveld er da foreldremøte og eg ska dit mens gubben e heima me lillegut 😊 Da blir spennande for meg sjøl og sjå om eg er i bedre form te da. Begynna å lure på om eg brygge på noke sidan eg er snørrete og kroppen verker litt meir 😔 føler eg har gått med influensa i 2 mnd no. Da er snødekt på Sognefjellet so kanskje difor eg er litt meir påverka. Været har veldig mykje og sei for korleis formen er. Eg taklar kulde veldig dårleg 😔🥶

Prøva å strikka ferdigt eit teppe og kos meg med kakao og Milo 🐈‍⬛🐈‍⬛

Ha ein fin onsdag og ta vare på kvarandre 🍁🍂🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg