Korleis lyta nok til kroppen?

I dag har eg fyra i ovn og sett snøen legga seg på toppen. I dag vart da ikkje jobb pga ein kropp som er utlada, men eg har litt forfallen husarbeid å gjera før besøk onsdag so greit å bli ferdig. Men eg tok ting i roleg tempo so gjekk litt bedre. Har fått sortert klærne te lillegut og nesten pakka alt saman ned igjen som er blitt for smått. Har igjen ein del som eg må rydde og ordne i måro. Gubbelure har møte i måro kveld so eg må få gjort da meste på dagen før dei kjem heim. Håpar alle får ein god natt 🍂🍁

Har ikkje dei beste dagane no, men kjem sterkare att 🫶🏻🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg