Intens hoveverk har øydelagt dagen 😔

God kveld, bloggen 🍂

I dag har eg hatt ein ræva dag. Vakna kl 5 og fekk ikkje sova igjen før 9, men sov da 2 tima. Sovna pga hoveverken og vakna igjen me lika ille hoveverk. Dan ville ikkje gi seg heller. Eg fekk ordna litt på kjøkken før eg kjente eg måtte legga meg på senga og bare høyra roleg musikk og prøve å sova litt. Fekk sova litt, mens lillegut var ute med besten og pappa’n 😊 gubben laga go’e heimalaga pizza og so var da i seng igjen. Hoveverken hakje heilt gitt seg. So da blir tidleg kveld i kveld. Kroppen sa litt stopp i dag.
Ynskjer dere ein fin fredagskveld og ta vare på kvarandre 🍂🍁🧡🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg