I dag må maska på….

I dag treng eg å ha på meg maska for at min kjære ikkje skal sjå at eg stressa eller er sleten for da kan da fort bli diskusjon og ”krangel”. Men kanskje da er meg som er skuldig uansett pga eg reagere som eg gjere. 

Fint i dag 🙂

I dag har feriegjestene vært på tur mens eg har vært heima med lillegut og ordna litt og forberedt te grilling. No skal eg snart ordna me grillen og begynna å grilla i godt tid. Er greit å væra ferdig me ting litt før ein skal eta 🙂

Ha ein fin dag i sola og nyt sommaren 🙂

Ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg