Helg med feber i hus snart over…

God kveld 🙂

No sitter eg og skriver bloggen mens eg ser HamKam og Rosenborg spela. Eg heist sjølsagt på RBK 🙂

Alltid vært glad i RBK 🙂 <3

I kveld har eg gått ein liten tur me Nikki før kampen og mens gubben la lillegut. Lillegut har hatt feber sia 13-tiden fredag og det meste har vært 39,5. Han hadde ”bare” 39,0 i kveld, men blir nok heime i morgen me meg og so får besta passe mens eg skal på Sogneprodukt i 1,5-2t. Har begynt litt igjen for å teste meg ut litt, men tar da sakte. Eg vil ikkje anstrenga meg for so å gå på ein smell.

Men eg fekk ordna med jordbæra våres før regnet kom og funne ut kor eg skal sette grønnsakene mine, men da blir når været roa seg igjen. Her er det meldt regn til fredag, men da skal vi kose oss ute og ordne litt. Eg syns da er godt med at snøen er reist så mykje, men isen på vatnet ligger igjen lenger framme, men da påvirker at det er kald trekk. Men no seier dei som har peiling at isen synke lenger framme og da blir da bedre og varmare i temperaturen. Håper nattefrosten er vekke. Eg er glad eg fekk gått ein liten tur med ein litt vond fot enda, men da viktigaste var at eg fekk lufta meg litt etter nesten å ha vært heile tiden me lillegut. Han er veldig avhengig av mamma’n sin 🙂

Håpar dere har ein fin søndagskveld og at veka blir fin. No skal eg legge vekk tlf, strikke og sjå kampen 😉 ta vare på kvarandre 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg