God morgen 🍂

God morgen, bloggen 

I dag vakna me tidleg sidan far i huset skulle reisa tidleg for å rekka å komma tidsnok te førstehjelpskurs. Me ska nok klare oss fint eg og lillegut. Me har fortsatt ting me må rydda vekk ute og ordna, mrn først ska me stå opp og eta frukost. Eg ska på badet og ordna meg litt sånn at eg vakna 👍

No ha me kosa oss ei stund me tv og da er godt i helgane for både mamma og lillegut. Eg er heldigvis ikkje meir smertepåvirka i dag etter jobben eg gjorde ute i går og da er veldig positivt. Kanskje eg klara å væra me lillegut litt meir framøve og ikkje væra for sliten og har for mykje smerter. Men tar ein dag om gangen og so ser me. I måro er da ikkje noken planer og skal ta da me ro. Treng ein roleg dag før ”arbeid” mandag ☺️

Ha ein nydeleg dag og kos dikka i haustværet 🍁🍂🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg