Gåtur med sønnen og hunden :)

I dag har eg hatt ein god dag hittil der eg har gått tur med sønnen og hunden vår. Me ha vært og sett på kyr og sauer som han er så glad i.

Dagane for meg er veldig forskjellige, men eg har ein sambuar som eg må skryte mykje av. Han gjere dagane mine lettare når han ser eg har da tungt og mykje smerter….  Men han lager mat, henger opp og legger sammen klær og i tilleg vaska halve huset. Vi har som regel ein avtale om at eg støvesuga huset og vaska loftet, mens han vaska hovedetasjen og kjellare….

Eg skal ikkje skryte på meg for mykje, men no etter 1,5 år har eg begynt å sjå og kjenne når eg treng kvile og når eg orka å ordne hus, være ute med sønnen og lage middag. Men eg har viktige folk rundt meg som hjelper meg på vegen. I tillegg til fibro har eg PTSD, og dan utfordra kvardagen og viss dagane er tøffe og lange. Har opparbeid meg ein del gjeld og no ventar eg på svar fra tingretten om godkjent Gjeldsordning for 5 år. 
 

Livet er ganske opp og ned, men trappa eg ha gått ned er på veg opp igjen 🙂 Mykje takket være sønnen og sambuar, men og hjelp fra andre.

 

Eg ville lage meg ein blogg der eg kunne uttrykke meg og fortelle om livet som mamma med fibromyalgi. Da blir ikkje bare skriving, blir ein del bilder etter kvart og 😉

 

ynskjer alle ein fin laurdag og ta vare på kvarandre 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg