Fredag og helg 😊

God dag bloggen 🌸

No er da ei stund sia sist igjen. Eg har hatt ei travel tid i da siste og forrige helg va beintøff, men kom meg gjennom og me hadde ei fin helg på Voss i 120års lag berre familien 💙 pappa feira 70-årsdag og brodern hadde 50-årsdag. Eg hadde ei overnatting i Førde på torsdag til fredag sia eg var i Florø fredag på smerteklinikken dar. Der skal eg få vidare oppfølging av erfaringskonsulenten på smerter. ☺️👍

No ventar eg på mor mi som skal køyra meg te legen sånn at eg kanskje får litt meir hjelp i dag. I går kveld køyrte far min meg på legevakta sidan eg begynte med intense smerter i 12.30 tiden i går. Dei gav seg litt på natta, men ikkje mykje me tanke på at eg fekk tramadol som eg kunne ta te natta. Tok ein no i dag tidleg og, men har ikkje merka noke.

So no kryssa eg fingrane for at eg får litt meir hjelp i dag. Evt innleggelse på sjukehus ska eg ta for å få da bedre 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg