Første gang trening har gjort godt 🤭

God dag, bloggen 😊

No sitter eg å venta på at tiden skal gå før eg går inn på venterommet te legen. Eg har litt som eg må ta opp med han i dag. Håpa da ordna seg. Eg har og ein liten feittklump eller noke på høgre rompeball som til tider er øm og kan virka hoven. Den håper eg han kan finne ut av. Litt fornying av medisin lyte eg og 👍

Eg klarte tom å komma 30 min for seint te fysio og 🫣 da kjente eg var ikkje rette dagen, men eg reiste på trening i stadenfor og da kjente eg hadde behov for 👍 har hatt sånne nakkesmerter og hovedverk i da siste at da har ikkje vært kjekt. Men dagens trening hjalp og so må eg gjera litt meir når eg kjem heim 😊

I dag er og go’bilen inne på verkstad for å sjekka ka som gjere at dan lekker frostvæske. Da er ikkje so lenge sia dei bytta vasspumpa på Toyota so da skal dei sjekka da i dag. Imens låner eg svigerfar sin bil sånn at eg får henta lillegut i bhg etterpå viss ikkje bilen er ferdig før. No skal eg finne parkering og gå inn.

Ynskjer dere ein fin dag med bilder fra turen min med Nikki på tysdag i nydeleg solskinn ☀️🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg