Ein roleg laurdag 👍

Snø pao toppen og ruskete vær 🥶🥶

I dag hadde da snøa enda lenger ned enn tidlegare i veka og ein merka meir og meir at vinteren er i anmarsj 🥶 No har eg komt meg i seng og ska snart sova. Siste 2 vekene so har eg vært slapp og meir smerteplaga enn vekene før. Om eg reagera meir på været eller om da er kroppen som seie ”stopp opp og ta vare på deg sjøl” veit eg ikkje. Merka eg treng meir kvile og da er ubehageleg for da blir da meir på min kjære som gjere nok allerede.

Siste 3 dagane har eg slete litt med hovudverk og da hjelper lite at eg sliter med å sova skikkeleg om natta. So no håpar eg at eg får 2 netter med bedre søvn før jobb mandag. Eg treng å væra klar te både jobb, trening og bursdagsfeiring neste helg. Rart å tainka på at lillegut’en min blir 3 år snart 🥰💙

Blomsten te lillegut 🌻 ein av dei 🥰

Eg fekk ein glad nyheit på mandag som kanskje kan hjelpa meg framover. Eg skal på sjukehuset i 4 daga og væra med på eit opplegg for dei som har Fibromyalgi og da håpa eg ska hjelpa meg vidare til meir forståelse fra andre og mest meg sjøl. Også ka eg kan gjera for kanskje ikkje væra so smerteplaga og sleten. Får i allefall meir kunnskap 👍 og so er da fibrokafe på tysdag her i kommunen som eg reknar med eg prioritera. Da møter eg andre med samme diagnose og me prata om alt muleg og korleis da går med oss 💛

Koseguten 😻🐈‍⬛💙

Angra ikkje på å ha skaffa meg ein katt til sjøl om det virka som han har ADHA om dagane 🤣🤣 men sånn er da å ha ein 4 mnd kattunge som ikkje er kastrert og slept ut enda 🙈 Heldigvis er han god venn me både katt, hund og oss andre i huset 😻

No skal denna frøkna legge seg og spele litt før ho ska sove. Kjenner eg treng litt avkobling før soving. Er veldig vant med å sjå tv på kvelden, men tar heller da igjen i måro mens lillegut er ute med besten. ☺️ Ynskjer dikka ei god natt og ta vare på kvarandre 🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg