Ein litt rar følelse….

Dagen i dag har gått unna som bare da. Eg hadde ein veldig uvanleg dag i går. Eg var på arbeidstrening, måtte vente på gubben for da var eit dekk som bråka når eg reiste om morgonen. Han bytta dekk på bilen min laurdag, snille kjæresten min ❤️ når han hadde stramma so var da av og handle mat før heim. Så gjekk da plutseleg ei stund før eg var heime enn normalt og eg følte meg dårleg etter mat og gjekk for å legga meg. Eg rekna med eg var vaken når lillegut sku legga seg, men eg var visst langt inne i drømmeland. Eg har sovna ein gang før så tidleg og da var første dag i arbeidstrening 😔 Eg syns da var veldig ubehageleg å sove vekk tiden før lillegut la seg. Da er noke som tynga meg masse.

I dag har da vært roleg, men og travel dag. Var oppe normal tid og fekk sett litt serie før eg ordna meg å reiste nedover for å fiksa noken ting før eg møtte ein flott gjeng til Fibrokafè 🧡 Dan vanlege plassen var stengt pga kurs så da gjekk me på senteret og kosa oss på kafé der.

Hadde ei fin stund med dei før eg var å handla og so bar da rett i bhg å hente lillegut. Heim og ete middag og litt kos og leik før han skulle i seng. Men eg hadde aldri trudd eg skulle være så trøytt i kveld etter mange timar søvn. Men eg treng visst søvn og eg blir påvirka av å være i jobb. 😔 No teller eg dagar til lillegut’s 3-års dag og til eg skal på fibromyalgikurs på sjukhuset. Eg tainke eg er veldig heldig som får lov til å væra med på da. Fekk programmet i dag og da kjem til å bli heftigt, men lærenyttigt 👍 gleda meg til da. Kanskje eg blir litt klokere og kan mestra ting bedre enn no 😉🧡

Varmeputa er alfaomega om vinteren 🫶🏻

Ha ein nydeleg kveld og ei god natt 🌸 ta vare på kvarandre 🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg