Ein dag på sjukehuset i usikkerheit….

God dag 🌸

Eg ligge og venter i senga på svar ang crp og ka dei har tenkt å gjera me meg. Eg har hatt ei natt med lite søvn igjen pga intense smerter og dei veit fortsatt ikkje ka som feila meg. Eg fekk ein sterkare type medisin på morgonen, men eg kan ikkje sei at eg har hatt so veldig god effekt 🥺

Var da eg orka te frukost i dag 🙈

Har og fått lunsj, men orka ikkje so mykje i dag. Eg kjenner eg sveitta og fryse om kvarandre, men kan være bivirkning på medisinen. Eg håpa egentleg at eg skal få væra her til dei finner ut ka som feilar meg og at dei kan finne rett smertelindring 🤞👍

Godt me iPad og wifi sjøl om da ikkje er behageleg i lengden 😔

No skal eg skru av ipad’en litt og slappe av. Merka eg får meir smerter og ubehag i vise stillinger. Difor må eg ha ein del pauser innimellom 👍

Ynskjer dikka ein flott laurdag og ta vare på og støtt kvarandre 🌸🌸 skal oppdatere når eg veit meir 🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg