Dårleg helse og tung kropp er ingen god kombinasjon!!!!

Hei, alle saman 🙂

No er da over midnatt og eg sitter fjøsvakt igjen. Min pappa var godt sleten i kveld so da sa eg at han sku sova og eg tar fjøsen. 

Heldigvis kamera igjen i fjøsen 🙂

Sjøl om foten ikkje er bra so kan eg ut og passa på og so evt ringe han viss da er noke. Men eg kan ikkje sei eg e bortskjemt me lamming på natta 😛 

Men som eg skreiv i tittelen so merka eg at helsa er dårlegare no som eg har lagt på meg ein del etter eg fekk lillegut. Ting er tyngre og meir smerter i kroppen. Og eg er ikkje dan flinkaste te å snu ting i livet mitt og eg kan snakka om ting eg burde gjera, men har vel aldri gjort da eg har sagt. Eg har vel fått ein liten wake up call kan ein sei, for når eg skada meg forrige veka so merka eg ko tungt da va med krykker og i da heile ka hjelpeslaus eg blir. No skal eg noken daga tainka over ka eg eter og har i meg og håpa eg kan begynna me sunnare kosthold og vekk me snopet. Før i dag var eg inne på Linda Stuhaug si nettsia og fant oppskrifter på noke sunnare og bedre. So etter middag laga eg vaniljefudge som er sunnare 🙂

Vaniljefudge

Eg sliter veldig me sjølbilde mitt og føle meg aldri god nok eller fin nok. Men i da siste so har eg begynt å gi litt faen og føla meg vel i klær og litt i eigen kropp. Eg e fortsatt langt unna, men eg skal i allefall prøve i da lengste å få bedre sjølbilde og sjøltillit med hjelp av andre og litt meg sjøl.

Yummymummy sitt merke 🙂

”Bare henger her” t-skjorte og ”Du er hot” termokopp er merch som Yummymummy selger. Ho er ei dame som eg diggar å følgja for ho har eit budskap igjen andre har. Du skal elska kroppen sånn som dan er og fortella deg sjøl at ”Du er fantastisk i dag. Kroppen din er rå”! Da er sånne setningar som er vanskelege å sei for meg og andre som har da slek som meg. Eg e kanskje ikkje perfekt, men eg har ein mann som elska meg og ein nydeleg sønn 🙂 <3 Da er vel da viktigaste. No skal eg snart i fjøsen og so ein kopp kakao etterpå. 

Denna va jammen god 🙂
Ei som veit å kosa seg om morgonen 🙂

Eg håpar dikka får ei god natt og ein fin fredag. Da er jo snart helg for mange 🙂 Hugs at folk kan ha usynlege sjukdommar utan da syns. Difor er da viktigt å ta vare på kvarandre 🙂 <3

Lyst å følgja meg? Eg har ei gruppa på Facebook med samme navn som bloggen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg