Da er hausten kommen 🍁

God dag, lesara 😊

 

No er hausten kommen for fullt. I går kveld var da kaldt ute og i dag var da huskaldt so eg måtte fyra litt når eg sto opp.

Fyring i ovn 😊

Gubben og guten reiste ein liten tur og ordna noke når eg sto opp so da såg eg ein film mens eg åt frukost og smelta lys til ny ladning med lysstøyping 😊 

No merka eg so på kroppen at den er stiv og nakken er forferdeleg smertefull og stiv so da tar eg meg eit godt og langt bad i boblebadet 🧡🍂 dei er ute og hjelpe besten so da kan eg kosa meg. For no merka eg godt at hausten er komt og kroppen blir meir smertefull 😔

Boblebad 🫶🏻

Ha ein fin og strålande laurdag og ta vare på kvarandre 🍁🍂🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg