Beste formiddagen på lenge!!

Endeleg kan eg skriva eit positivt innlegg og være glad i hjerta. Hittil i dag so har eg hatt dan beste formiddagen aleina me sønnen min uten store smerter eller følt meg utmatta. Trudde aldri eg skulle oppleva da no i hausttiden, men dar klarte eg og motbevisa da. Da gir meg so masse glede og eg kjenner glede i heile hjerte mitt 🥰🧡

Er sikkert mange som ikkje skjønnar koffor ein mamma som går heima heile tiden skal føla seg sleten og trøytt, men når du har masse i hovet ditt og smerter so bruka da opp energien du kanskje treng te ungen din og andre ting. Men no begynna ting og falla på plass sjøl om da er ein del enda, men eg kjenner ting går bedre. Eg veit eg kjem te å væra sliten i kveld og i måro kveld etter store delar av dagen aleina me go’guten, men da e litt opp til kor mykje eg gjere ut av dagen. I dag skulle me bli ferdig ute, men litt yr og sur vind gjorde til at lillegut leika litt ute mens eg smelta ny lysblanding. Etter da gjekk me heim te brua og so la han seg i vogna og sovna litt før me va komt heim. No søver han i vogna mens eg har dusja og sitter no og kosar meg på altanen i vinden med druer og Pepsi Max 🫶🏻😋

Musikk på øyra og nyta haustens fine fargar i fjellet 🍂🍁🧡

Fine bekken ved naboen 🤩

Heimestrikka teppe av meg med hjelp av mamma 🧡🥰

Ta vare på og støtt kvarandre 🫶🏻 Ekje alltid du ser folk er sjuke 🌸 #usynlegsjukdom 🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg