Beintøff helg og 1 advent 🎄🧑🏻‍🎄

Fredag var me på julegrantenning og møte nissen. Da likte lillegut, men han var sleten. Hodet mitt begynte å surra når eg ikkje fann igjen ei ulltrøye. Da tømte eg alle dei 3 småskapa mine og rydda ette kvart på plass igjen

Tok ikkje bilder etterpå 🤣🙈

Når eg dreiv å rydda so vart eg litt sorgtung og fekk meg ein skikkeleg psykisk knekk. Dan har ikkje slept taket enda, men fekk nesten pynta ferdig te jul i dag. Mangla juletreet og småpynt, men da tar me i måro. Eg er heller ikkje ferdig me kalendergavene, men eg må sjå korleis formen er i måro. Eg kjenner eg ikkje vil visa meg blant folk, men eg hakje so mykje valg viss eg ska bli ferdig. Formen ellers er heller ikkje mykje å skryte av, men da hjelper ikkje å sitta heima å trøysteta. Eg håpar eg klara å snu litt for da påverka kvardagen og eg blir sur og lei meg 😔 no er da mykje at gubben og lillegut ska gjera ting aleina, men dei er ikkje einige. Eg håpa eg berre klara å snu tankegangen og mønsteret 🤞

No ska eg prøva å sova sjøl om tankane er tunge og negative. Eg håpa eg får ei god natt søvn og so får eg berre holda senga og snu tankane evt i måro.

Men ynskjer dere andre ei god natt og ta vare på kvarandre 🫶🏻🤗🎄🧑🏻‍🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg