Avløysar og aleina heima….

Litt kos på kvelden før leggetid. Har bytta gardiner i stova og daglegrommet og fargen er lilla 🙈 Eg er litt i advent/jul modus og da kjenner eg gir meg litt energi. No har eg vært aleina sidan i går og i morgen kommer alle sammen heim igjen. Mine foreldre skal eg hente på bussen og da har eg henta lillegut i bhg 🥰💙 savner han, men veit han kosa seg på besøk. Skulle nok gjerne vært heima og vært med meg i fjøsen, men eg kjenner eg hadde nok ikkje klart da heilt enda. Er vel 1 år sia sist eg hadde fjøsen og da følte eg meg litt bedre enn no 😔



No har eg begynt å lage adventslys og litt andre, men kan jo ikkje avsløra for mykje for noke er julegave. Eg kjøpte meg ny form når eg var i Førde forrige veka og eg er kjempefornøyd me dan 🤩 Lagde første kubbelyset te advent, men drog veiken rett ut av lyset 🤣🤪 so lyte smelta på nytt og støype igjen. Godt eg har litt tid og former 👍

Ny lysform vart nydelege lys 🥰

I dag har eg og vært med Nikki te dyrlegen og endeleg ville dei gi ho rett medisin. I sommar avslutta ein anna dyrlege medisinen hennas mot allergi og ho har bare blitt verre. I dag fekk ho sprøyte og antibiotika sånn at ho får da bedre. Eg vil heller ha ein glad og kløfri hund noken år enn at ho skal klø og lida i 5-6 år til 🥰💖 Ho er verdt masse for meg 💖 I morgen er da Milo sin tur te dyrlegen og kastrera seg. Eg gleda meg til han roa seg og kanskje kan få ut litt før snøen kjem for fullt 👍

Litt lys ute hjelper når ein er aleina heima 😊🤩

No er da leggetid her før fjøsen og dusj i måro. So er da noken avtala før henting av lillegut 💙 so ska me henta foreldra mine 💖

Ha ei god natt og ta vare på kvarandre 🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg