4 tima på sjukehus me dårleg fot var ikkje noke særleg

Voldsomt blå

No ligge eg her i senga med begge gutta. Gubben snorka og minste mann er ikkje i form. Han sovna for litt sia 🙁 I dag har eg vært på sjukehuset for å ta røntgen og da va ein pinnsom tid. 4 tima brukte eg dar inne. Først so venta eg nesten 2 tima på røntgen og nesten lika mykje på legen, men konklusjon vart kraftig forslått…. 

Venting på røntgen 🙁

No blir da 14 daga med støttebandasje og krykker. Belasta inntil smertegrensa fekk eg beskjed om. No ligger eg med foten på ei pute sidan eg har sitte ned med foten i heile dag so og sei. Ubehageleg, men va godt å ta av støttebandasjen for natta og so får eg håpa i dusjen i måro før eg tar den på. Eg håpa da ikkje er så ille som mange seie da kan bli. No skal da begynna me lamming til helga eller over helga og eg elska å væra med å hjelpa til dar. Men eg får hjelpa til da eg kan. Eg ska i allefall ikkje sitte på ræva og syns synd i meg sjøl. Da orka eg ikkje…. So da er godt da er meldt sol framover og at eg får hjelp til helg mens gubben reise på årsmøte. Blir stas for lillegut å væra hjå besta og besten i helg og godt eg kan få hjelp 😉

Trøytt og sleten

Ynskjer dere ei riktig god natt og ta vare på kvarandre 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg